Pe o piață care a devenit extrem de competitivă noul model rămâne fidel identității care i-a adus succesul, oferind mai multe posibilități de personalizare, o calitate percepută îmbunătățită şi tehnologie de ultimă oră.
Revoluția interioară inițiată pe Noul Clio continuă cu Noul Captur. Acesta preia și dezvoltă un “Smart Cockpit”, înclinat ușor spre şofer, cu o nouă consolă de bord. Insă nu doar poziția de conducere este regândită. Întreg spațiul destinat pasagerilor propune o revoluție atât din punct de vedere al stilului, cât și al calității, asigurând o experiență similară celei disponibile pe modelele din segmentele superioare.
Cu aripi elegant conturate și cu plafonul personalizabil, care creează efectul ”floating roof”, noul SUV de segment B este inconfundabil. Transformarea exterioară, realizată cu ajutorul unor linii mai expresive, respectă în același timp aspectele senzuale ale “designului francez” pe care Renault le prețuiește. Noul Captur este mai lung (4,23 m sau +11 cm), propune jante de 18” (în funcție de versiune), un ampatament mărit (2,63 m sau +2 cm) și 27 l pentru spațiul de depozitare, inteligent distribuite în habitaclu.
Oferta disponibilă în România include o gamă largă de motoare reproiectate, în mare măsură, pe benzină și diesel. Împreună cu o cutie de viteze manuală cu 5 sau 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte, aceste motoare propun o paletă largă de putere: de la 100 la 155 CP pentru benzină și de la 95 la 115 CP pentru diesel. De asemenea, clienții pot opta pentru versiunea GPL.